Tuesday 23 June 2020

DAH 4 TAHUN.....

OMG..OMG...OMG...... dah 4 tahun k.....dapat juga clearkn blog yg bersawang ni.........
nak menulis cara pro..memang tak ada bakat...tu la...sekarang ni.. lebih terdedah dgn soc med kan...see aku dah tau sebut soc med... dulu aku x tau pe bende soc med ni... soc med a.k.a social media...haaa.. betulkn aku kalau salah... owhh ya.. sebelum ni aku bercerita tentang anak aku Hana kan... yupppp...dia dah 4 thn dah... cepatkn masa berlalu...

sekarang dah masuk tahun 2020.. yang mana ..aku percaya ..korang pun impikan sesuatu yg daboom...tapi...end up...tada....bumi sedang berehat.....harap virus ni cepat berakhir.....
bukan aku ni suka berjalan2 atau bersosial...cuma...aku nk bebas... ya bebas tanpa rasa takut atau was2....

hmm..bnyak err rasa nk bercerita... sampai x tau nk mula dr mana... plus... sekarang ni bulan puasa...x lama lagi raya... lg dlm keadaan cam ni...emm maksud aku dlm fasa pkp..iye...aku suka nk tekan kan pkp...supaya akan dtg x lupa...pkp maksud ''Perintah Kawalan Pergerakan''....


INGAT YA..apa yg berlaku sekarang ni...kat malaysia...kat seluruh dunia pun..tahun ni akan jadi sejarah..ha..kenapa??...


sbb seluruh dunia berperang dgn zarah yang kecil..yg x boleh d lihat dgn mata kasar...cuma mereka yg mahir dlm bidang bio..ppakar sains...medic yg faham.....so aku sebagai org biasa...atau term 2020 ni warga marhaen...hanya ikut apa yg d nasihatkn oleh yg pakar....




oleh itu kwan2 kita kena banyak membaca...time2 cam ni...ha... nasihat sikit kat situ....

yeahhhh... banyak...sngat banyak nk cerita.... aku rasa... aku akan sambung  nnt....

** masih ada ke.. yg sudi bersantai dgn penulisan aku ni....pada pembaca..yg menyinggah... boleh la tinggalkn comment2 yg boleh jdkan inspirasi aku unuk terus menulis....

No comments:

Post a Comment

Featured post

cerita tentang hati

erm.. ape yg di ceritakan hari ni.. xder ape..cuma nk cerita tentang hati. .. ecehhh tau x ape rase err bile kite bergelar seoran...